15
Νοέ.
07

Moving Out

Φίλοι μου καλοί!

Έφτασε η ρημάδα η ώρα! Αφού δεν τα κατάφερα αλλιώς, φύπνησε ο βλάχος μέσα μου και την έκανα με πονηράδα την μετακόμιση…

Καλά ακούσατε! Μετακομίζω! Δηλαδή μετακόμισα, ήδη…

Από τώρα και ελπίζω για το μέλλον (δεν αντέχω άλλες μετακομίσεις!) Θα τα λέμε από το καινούριο μου σπιτικό.

Στα σοβατεπιά είναι ακόμη αλλά θα το φτιάξουμε, πού θα μου πάει…

Λοιπόν… Πατήστε εδώ και θα βγείτε στη βίλλα… ή αλλιώς : http://www.questionidifeeling.com

Τα λέμε εκεί, ε;

Jag flyttar i min ny site!!! Gå till http://www.questionidifeeling.com

2 Responses to “Moving Out”


  1. Πέμπτη,Νοέμβριος 15, 2007 στο 13:37

    Όχι εδώ βρε ψυχή μου! Στο άλλο, στο άλλο..!

    Σ’ευχαριστώ για τις ευχές σου… Ειλικρινά


Σχολιάστε

